Elever renoverar bord, bänkar och soffor på Park

Eleverna på Yrkesintroduktion Bygg och Naturbruk på Park är just nu sysselsatta med ett stort snickeri- och renoveringsprojekt. Alla bord, bänkar och soffor i Parks utemiljö får under vintern nya fräscha ytor. Ett bord i varje grupp får dessutom en förlängd gavel, vilket gör det lätt för våra rullstolsburna elever att sitta bekvämt. Projektet genomförs inom ramen för IMYRK Bygg och Naturbruk med trädgårdsinriktning och sponsras ekonomiskt av Fastighetskontoret i Ystad kommun.

[button color=”orange” link=”/yrkesintroduktion-imyrk/” size=”default” icon_before=”arrow-right” target=”_self” block=”false”]Yrkesintroduktion[/button]

[button color=”orange” link=”/gymnasiesarskola-4-arig-nationella-program/” size=”default” icon_before=”arrow-right” target=”_self” block=”false”]Gymnasiesärskola Nationellt[/button]