Ali har öppnat afghansk och indisk restaurang i Ystad

Har du besökt den nya restaurangen Jafari på gågatan i Ystad? I juni tog Ali Reza Jafari studenten från vårt program Hotell- och Restaurang på Parkgymnasiet och har nu öppnat sin första egna restaurang för bara någon vecka sedan. Jafari serverar afghansk och indisk mat, den första av sitt slag i Sydskåne.

Läs hela artikeln om Ali Reza Jafari och hans nya restaurang. Fantastiskt att se när våra elever växer genom sin utbildning och kan uppfylla sina drömmar. Vi arbetar för att våra elever ska kunna nå sin fulla potential!

[button color=”orange” link=”/restaurang-och-livsmedelsprogrammet/” size=”default” icon_before=”arrow-right” target=”_self” block=”false”]Restaurang- och livsmedelsprogrammet[/button]